Instrukcje techniczne
Usunięcie
Powrót do listyData ostatniej modyfikacji:
Aby usunąć wprowadzone dane dotyczące rozwiązania stosunku pracy, należy rozpocząć od wyboru roku kalendarzowego i okresu sprawozdawczego, który ma zostać usunięty, a następnie kliknąć w przycisk KOSZA. Po kliknięciu w dany przycisk pojawi się komunikat ostrzegający, który należy zatwierdzić przyciskiem USUŃ.
Po usunięciu danych pojawia się komunikat informujący o poprawnym wykonaniu operacji: Operacja zakończona pomyślnie.
Usunięcie spowoduje całkowitą utratę wprowadzonych danych dla danego sprawozdania:
W przypadku usunięcia wpisu danych na stan 30 września danego roku kalendarzowego, istnieje możliwość ich ponownego wprowadzenia poprzez skopiowanie danych ze stanu na dzień 31 maja tego samego roku.
W tym celu należy skorzystać w polu Stan na 30 września z przycisku Kopiuj dane z 31 maja.
Następnie w nowym oknie pojawią się skopiowane dane ze stanu 31 maja oraz możliwość dodania nowych wpisów dotyczących rozwiązania stosunku pracy nauczycieli, które nastąpiły na dzień 30 września danego roku kalendarzowego:
Po wprowadzeniu danych należy zapisać formularz poprzez przycisk ZAPISZ.