Instrukcje techniczne

Wykszta艂cenie

Powr贸t do listy

W celu zarejestrowania wykszta艂cenia nauczyciela nale偶y wej艣膰 w zak艂adk臋 NAUCZYCIELE, Lista nauczycieli聽 wybra膰 nauczyciela z listy i w oknie g艂贸wnym wej艣膰 w zak艂adk臋 Dane Dziedzinowe, Wykszta艂cenie i klikn膮膰 przycisk DODAJ.

okno z widokiem na wyb贸r nauczyciela  z listy kt贸remu ma zosta膰 wprowadzone wykszta艂cenie w danych dziedzinowych

Po klikni臋ciu w przycisk DODAJ, otworzy si臋 okno formularza, kt贸ry pozwoli wprowadzi膰 informacje odno艣nie wykszta艂cenia nauczyciela.

Nale偶y okre艣li膰 poziom wykszta艂cenia zgodnie z dokumentacj膮 w aktach osobowych danego nauczyciela. Najpierw wybieramy grup臋 wykszta艂cenia nauczyciela, nast臋pnie konkretny poziom wykszta艂cenia oraz dat臋 uzyskania.

okno z widokiem na mo偶liwo艣膰 wprowadzenia danych dotycz膮cych wykszta艂cenia

Po wprowadzeniu danych wykszta艂cenia nauczyciela formularz nale偶y zapisa膰 za pomoc膮 przycisku聽 ZAPISZ.

Po klikni臋ciu przycisku聽 ZAPISZ pojawi si臋 komunikat:聽 鈥Operacja zako艅czona pomy艣lnie鈥.

Je艣li nauczyciel w trakcie trwania stosunku pracy uzyska wy偶szy poziom wykszta艂cenia, jego wykszta艂cenie powinno zosta膰 zmodyfikowane.

W tym celu nale偶y klikn膮膰 w聽 menu ( znak przycisk menu )聽 i u偶y膰 opcji MODYFIKUJ, nast臋pnie wprowadzi膰 aktualne dane, po czym zapisa膰 zmodyfikowany formularz.

okno z widokiem na zaznaczone wykszta艂cenie kt贸re ma zosta膰 modyfikowane

Aby usun膮膰 wprowadzone dane dotycz膮ce wykszta艂cenia nauczyciela, w Danych Dziedzinowych w panelu Wykszta艂cenie nale偶y skorzysta膰 z opcji USU艃.

okno z widokiem na zaznaczone wykszta艂cenie kt贸re ma zosta膰 usuni臋te

Pojawi si臋 komunikat:

okno z widokiem na komunikat potwierdzaj膮cy ch臋膰 usuni臋cia wykszta艂cenia

Usuni臋cie wpisu nale偶y potwierdzi膰 wybieraj膮c opcj臋聽 USU艃.

Poprawne usuni臋cie danych skutkuje pokazaniem si臋 informacji na dole strony:聽鈥濷peracja zako艅czona pomy艣lnie鈥.聽Wybrany wpis zostaje usuni臋ty z panelu danych聽Wykszta艂cenie.